Fredag den 24 november på Novi Aalborg Universistet
Var jeg på Workshop med Danmarks Crowdfunding ekspert – Michael Eis.
Han er stifter/formand af Dansk Crowdfunding Forening, og har også startet www.booomerang.dk hvor man feks kan søge finansiering via crowden.
Inden I mødet skulle vi forberede os på følgende:
- Du gøre dig nogle tanker om dit kommende crowdfunding projekt.
- Tænk over hvordan du vil ‘strikke’ dit crowdfunding pitch sammen, din tekst, din video og aller vigtigst dine rewards – altså det du giver retur som ‘tak for støtten’.
- Tænk også over hvordan du, når dit projekt ligger på en crowdfunding platform, vil markedsføre dit projekt – til dit eksisterende netværk, og dit nye netværk.
- Ingen markedsføringsplan, ingen succes med crowdfunding. Jo flere idéer, og tanker, du har gjort dig inden workshoppen – jo bedre projekt kommer du afsted med derfra.
Mit spørgsmål efter Workshoppen var: Giver det mening at at lave en Rewardcrowdfunding som appetizer inden mit oprindeilelige mål: at lave en Invest Funding til udviklingsprojekt REN VELKOMST?
Du kan se/ og høre svaret Her : på dette video klip
Og du kan høre den gode historie Her:
Hvorfor jeg mener der kunne være en god idè med at få markedsføring og penge til projektet.
Du er altid velkomme til at kontakte os for yderligere information og evt. dit forslag hvordan du vil mene at kunne bidrage til projektet.
Med venlig hilsen
Stephan Lundtoft Nielsen
P.S.: REN Velkomst i samarbejde med NBEN – Gate 21 – og støtter Plastic Change.